2016. április 30., szombat

SZIGORúan e-book - könyvértékelés

Lakatos Leventéről már szólt pár poszt a blogon. Hogyne szólt volna bejegyzés a kedvenc írómról? Talán tavaly augusztus környékén gondoltam arra, hogy elolvasom a Szigort Levente honlapján. Még anno a Borsban követtem az első pár részét, aztán valahogy abbamaradt az olvasás. Egy unalmas estémen újra nekiláttam, de sajnos ekkor is csődöt mondtam, ugyanis a sorozat megjelent e-könyv formában, így a weboldalon csak három rész maradt elérhető.

Egyik nap gondoltam megpróbálkozok ezzel az e-book dologgal. Nem igazán mozgatott meg eddig, hiszen én a papír alapú könyvek híve vagyok, szeretem fizikai valójában birtokolni a könyvet. Meg hát az illatukért odavagyok. Ahw. A sorozat első két része egyébként 590 forintos áron mozog, nem nagy beruházás, így gyorsan meg is vettem őket. Kicsit bajlódtam a vásárlással, de megoldódott a dolog. Furcsa volt így olvasni, ám kellemeset csalódtam benne, mert megszokható.


Az induló jelenetben megismerhetjük Lizát egy lánybúcsún, ahol feltűnik a másik főszereplő is. Lizát nem hagyja nyugodni a rejtélyes férfivel való találkozás, hiszen felkeltette érdeklődését a csábító ajánlata. Ehhez nagyban hozzájárul az is, hogy életét kényszerítve, előre megírt korlátok között kell élnie, csak azért, hogy apja, és a nagy reményű politikus jelölt hatalomra kerülhessen. Ennek hatására nyilván keresi valamilyen formában a kalandokat a fiatal nő. A lebukás veszélyétől végig tartva, de mégis belemegy a kis játékba, ami szépen kezdi bekebelezni a nőt. Egy jeles rendezvényen próbálja magát tartani, ám mégis újra felkeresi a férfit, ezzel elindítva a lavinát. Az első rész utolsó oldala adja a pofont a helyzetnek... Sikerült úgy összekuszálni az írónak a szálakat, hogy még véletlenül se legyen egyszerű a történet menete.. Mondtam már, hogy utálom a függővégeket, igaz? Nekem a kerettörténet, a szerződés köré felépített élet formájában tetszik. Nem találkoztam még ilyennel, egyedi ötlet.

A második rész sajnos még az elsőnél is rövidebb volt. Tehát sokkal hamarabb elfogyott az olvasnivaló, mint ahogy elmerültem a történetben újra. Szemszögváltással indul, itt a férfi szemszögéből folytatódik a történet. Ez számomra azért is volt izgalmasabb, mert legalább beleláthattam az eddig annyira rejtélyes Szigor fejébe. Lizával folytatott viszonyának köszönhetően a férfi évődni kezdett saját elveivel szemben. Mindkét főszereplő rejteget titkokat, ám a cselekmény előrehaladtával szépen hullanak le a leplek. A rész utolsó fejezete túlfűtött jelenettel zárul, és szintén egy olyan befejezéssel, ami nem hagy nyugodni. Ahogy szóba került Igor üzlettársa, már akkor sejtettem, hogy ő nem lesz egy jelentéktelen kis szereplő. Be is jött ez a teóriám, hiszen Olivér fog még gondot okozni a titkos viszonyt folytató párnak. De erről később...

Leventének sikerült ismét egy olyan rövidebb sorozattal előállnia, ami lebilincselő és szórakoztató is egyben. A kerettörténet nagyon tetszik, ahogy mondtam már, nekem egyedi. A sorozatnak van még két része, a harmadikat már elolvastam (szerencsére hosszabb, mint ezek a részek!!), a negyedik része nemrég jelent meg. Azt majd csak jövő hónapban szerzem be, ezért úgy tervezem, hogy a két részt egyben fogom posztolni. Alig várom már, hogy olvashassam!

UPDATE: Időközben az író úgy döntött, hogy papír kiadásban is megjelenteti Szigor és Liza történetét, így a Szigor elérhető könyv változatban is, ha valaki szeretne a klasszikus vonalon maradni. Amikor ezt megláttam, megijedtem, hogy esetleg rendes könyvben lesz valami plusz is, de múltkor belelapoztam egy könyvbe, és ugyanaz a tartalom, mint az ekönyvben. Szóval én maradok az e-booknál, mert most már megszerettem őket.

Jaj, majdnem elfelejtettem (az első hivatalos felavatása!)


F.

Lakatos Levente: Szigor - Megrepedt álarc (Szigor 1.)
Magánkiadás
Kiadás éve: 2015.

Liza két éve megállapodást kötött. Lika két éve színleli a boldogságot. Lizát két éve nem érintette férfi.
Az egykoron kicsapongó életű Liza és vőlegénye, a fényes politikai karrier küszöbén álló Sándor a kívülállók szemében tökéletes álompárnak tűnik, ám színlelt boldogságukat kínos titkok tartják egyben. Mikor a lány egy banális félreértés folytán találkozik egy sármos idegennel, aki darabokra töri a testi és érzelmi nélkülözés miatt már megrepedt álarcát, a botrány elkerülhetetlen. Vajon Liza képes kiköszörülni a csorbát, vagy az édesapja politikai hírnevével együtt a saját jövőjét is beszennyezi? Ki kerül ki győztesként az érdekek és az érzelmek összecsapásából?
A népszerű magyar szerző, Lakatos Levente új, Szigor című, kizárólag e-könyvben megjelenő sorozatában erotikus jelenetekkel színesíti a politikai cselszövések, a tiltott kapcsolatok, valamint a hétköznapi illúziók, azaz a gyarló hazugságok világát.




Lakatos Levente: Szigor - Feltörő ösztönök (Szigor 2.)
Magánkiadás
Kiadás éve: 2015.

Szentesy Igor - ahogy barátai hívják, Szigor - keresett reklámszakember, a kormányzó pár újonnan felfogadott propagandistája. Kreativitása, komolysága és keménysége előtt nem csak a politika zárt ajtajai, hanem a női combok is sorban kitárulnak. A sármos férfi ritkán mosolyog, utálja az ellenkezést, de imádja heccelni a sorsot. Most például az ellenzék sztárpolitikusának menyasszonyát szeretné az ágyába édesgetni. Bár a vonzalom nem viszonzatlan, vajon melyikük dörzsöltebb játékos ezen az erotikus sakktáblán? Áruló az, aki titokban az ellenséggel... hetyeg?

Az Aranykönyv-díjas magyar szerző, Lakatos Levente ezúttal férfi szemszögből folytatja Szigor című, kizárólag e-könyvben megjelenő sorozatát. Figyelem, a politikai zsarolással, az érzelmi játszmákkal, valamint buja jelenetekkel fűszerezett történet néhol egészen szókimondó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése